ساخت سوله در اراک
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
ساخت سوله در اراک
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 12:59 | بازدید : 57 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

دلیل استفاده از دهانه بزرگ برای سوله.
زیرا در بسیاری از موارد استفاده از انبار تعریف شده ، بارها و اقلام بزرگ باید به داخل و خارج حرکت کنند. در چنین مواردی ، ما قطعاً به یک دهانه بزرگ برای سوله نیاز داریم.

از روش خرپایی برای تعریف دهانه های بزرگ استفاده کنید
بهترین گزینه در چنین مواردی استفاده از سوله های مشبک است. در واقع سوله های مشبک از جمله سازه هایی هستند که امکان تعریف دهانه بزرگ و نامحدود بدون به خطر انداختن کاربری و کیفیت سوله وجود دارد. بنابراین ، اگر نمی توان از ایجاد دهانه بزرگ برای ساخت سوله جلوگیری کرد ، باید از روش خرپایی برای ساخت سوله استفاده کرد.

ساخت سوله در اراک
همانطور که می دانید ساخت سوله های ورق فلزی به دلیل وزن زیاد و همچنین ورق های فولادی به کار رفته در ساخت آنها برای دهانه های بزرگ به صرفه نخواهد بود. UM ها را نمی توان برای دهانه های بزرگ استفاده کرد زیرا از ورقه هایی با اندازه مشخص ساخته شده اند.

شرکت بیستون سازه آذران توانایی ساخت انواع سوله در شهر اراک را دارد. همانطور که می دانید شهر اراک از نظر صنعتی فعالیت های گسترده ای دارد و اگر می خواهید در این شهر سوله بسازید ، حتماً با کارشناسان ما در بیستون تماس بگیرید. شرکت سازه آذران.

اهمیت تعیین ابعاد سوله و مزایای ساختار شبکه.

ساخت سوله در اراک

در اصل ، تعیین اهداف و نیازهای خانه قبل از شروع ساخت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ابعاد دهانه یکی از مواردی است که قبل از طراحی خانه باید به طور کامل مشخص شود. از آنجا که ساختار سوله های مشبک به شکل مثلث است ، ساختار از استحکام خوبی برخوردار است. در واقع باید گفت که این شکل هندسی مناسب ترین موقعیت برای افزایش مقاومت سوله است. این شکل هندسی همچنین فاصله کادر پی را پایین نگه می دارد ، بنابراین بارهای مرده و همچنین وزن سازه به طور مساوی در سراسر سوله توزیع می شود.

ساخت سوله در اراک
نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ما شاهد کاهش 40 درصدی هزینه ساخت سوله مشبک هستیم زیرا نیازی به ستون مرکزی نیست. بنابراین ، ساخت این سوله مقرون به صرفه خواهد بود و همچنین باید توجه داشت که امکان نصب جرثقیل های با تناژ بالا در این سوله ها وجود دارد. شیب سقف برای احداث سوله هایی با دهانه بزرگ 10 درصد است و علاوه بر این ، هزینه ساخت سوله های مشبک به دلیل نداشتن فونداسیون کاهش می یابد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-اراک/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 16
:: بازدید سال : 204
:: بازدید کلی : 24058